Modern, biztonságos konferenciák

 

A Caramell Premium Resort**** Superior Conference Centerében egy helyen elérhető minden, amire egy profi és biztonságos rendezvényen szükség lehet. A szakmai programokat követően pedig itt garantált a kikapcsolódás és a feltöltődés is.

Kulcsszerepe van a helyszínnek a konferenciák, a rendezvények, az év végi céges összejövetelek és a tréningek sikerében is. A hangulat, a professzionális technika és a minőségi vendéglátás mind-mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a fontos szakmai események betöltsék küldetésüket, és hosszútávú élményt nyújtsanak a munkatársaknak és a partnereknek. A Caramell Premium Resortban a személyzet lelkes és odaadó munkája is garancia minderre, a rendezvényeket az ötlettől a megvalósításig végig kísérik, így leveszik a terhet az ügyfelek válláról. A resort 142 szobával, 700 fő befogadó képességű konferenciakomplexummal, három szekcionálható konferenciateremmel rendelkezik, a munkát modern technika, természetes fény és klíma teszi teljessé. A konferencia épületszárny földszintjén à la carte étterem, bár és bowling működik, az üzleti megbeszéléseket wellness és termál szolgáltatások, preventív egészségügyi kezelések teszik teljessé. Színvonalas, egyediségre törekvő gasztronómiai ajánlatok vannak kávészünetre, állófogadásra és ültetett gálavacsorára egyaránt, de az üzleti reggeli vagy a szabadtéri grillezés sem akadály.

A mostani konferenciakultúra egy picit megváltozott. Még jobban odafigyelünk egymásra, magunkra. A szálloda teljes körű személyzete arra törekszik, hogy a lehető legbiztonságosabb környezetben valósuljanak meg a céges rendezvények, események. Rendezvénytermek és egyes helyszínek berendezése és kialakítása során a megfelelő szociális távolság betartására, fertőtlenítő pontok kialakítására különös figyelmet fordítunk, továbbá ügyelünk a szálloda által kidolgozott egészségügyi akcióterv maradéktalan betartására.

A kiállítói jelentkezéseket lezártuk!